Temetkezés

Az elhalálozás elválaszthatatlan és szomorú velejárója a temetés, kegyeleti szertartás, és ezt megelőzően a szolgáltatások megrendelése. A Temetőgondnokság munkatársai szakszerű segítséget nyújtanak a hozzájuk fordulóknak.

A temetés módja » | Temetési szertartás »  | A hamvasztás folyamata »

 

Teljes körű temetkezési szolgáltatás felvételének rendje, menete

A temetést szervező ügyintéző az elhunyt adatait tartalmazó dokumentumok ellenőrzése után regisztrálja az adatokat, ezzel párhuzamosan a temetői számítógépes nyilvántartásba, illetve parcella- és betűrendes temetői könyvbe bejegyzi azokat.

Munkatársunk a továbbiakban összeállítja a halotti anyakönyvezéshez szükséges okmányokat.

Az anyakönyvezéshez és a sírnyitási engedélyhez kiállított és elkért dokumentumok az irodában maradnak a további ügyintézés végett. Az ügyintéző tájékoztatja a családot arról, hogy a halotti anyakönyvi kivonatot és a halottvizsgálati bizonyítvány egy másolati példányát a temetésen a testőröktől átvehetik. Amennyiben előbb szükséges, akkor a dokumentumok az irodában rendlkezésre állnak.

A sírhely azonosítása után a család a kellékbemutató terembe megy, ahol kiválasztják a temetés kellékeit. A bemutatóterem a Szentpéteri kapui temető területén, a ravatalozó épületegyüttese mellett közel 120 négyzetméter alapterületen ad módot a gyászolóknak a számukra legmegfelelőbb választásra. A kellékek kiválasztásában az ügyintéző maximális segítséget nyújt a gyászoló családnak.

A család által kiválasztott kellékeket munkatársunk már a temetési ügyintézés kezdetén kapott adatlapra rögzíti.

A számlázás a már kitöltött adatlap alapján történik, amely tételesen rögzíti a kiválasztott kellékeket, illetve a szolgáltatásokat.  A számla – a megrendelés véglegesítésével egyidőben – kiegyenlíthető készpénzes, illetve kártyás fizetéssel.